N. BULGU, "Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.38-47, 1995
BULGU, N. 1995. Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3 , 38-47.
BULGU, N., (1995). Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, 38-47.
BULGU, NEFİSE. "Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, 38-47, 1995
BULGU, NEFİSE. "Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.38-47, 1995
BULGU, N. (1995) . "Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.38-47.
@article{article, author={NEFİSE BULGU}, title={Spor Haberlerinin Bir Popüler Kültür Ürünü Olarak Gazeteden Tüketimi 12 14 Yaş Grubu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Spor Bilimleri Dergisi}, year=1995, pages={38-47} }