Ö. ÖZKAN TEKTAŞ Et Al. , "Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi," 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Kars, Turkey, 2013
ÖZKAN TEKTAŞ, Ö. Et Al. 2013. Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Kars, Turkey).
ÖZKAN TEKTAŞ, Ö., TAYFUR EKMEKCİ, Ö., & ERYİĞİT, C., (2013). Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi . 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Turkey
ÖZKAN TEKTAŞ, ÖZNUR, ÖZGE TAYFUR EKMEKCİ, And CANAN ERYİĞİT. "Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi," 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Turkey, 2013
ÖZKAN TEKTAŞ, ÖZNUR Ö. Et Al. "Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi." 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Kars, Turkey, 2013
ÖZKAN TEKTAŞ, Ö. TAYFUR EKMEKCİ, Ö. And ERYİĞİT, C. (2013) . "Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi." 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Kars, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ Et Al. }, title={Müşteri Tatmini ve Firma İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Analitik Bütüncül Düşünme Tarzları Çerçevesinde İncelenmesi}, congress name={18. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Kars}, country={Turkey}, year={2013}}