A. Yörük, "İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler," NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21, pp.696-723, 2021
Yörük, A. 2021. İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler. NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21 , 696-723.
Yörük, A., (2021). İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler. NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21, 696-723.
Yörük, ASLI. "İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler," NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21, 696-723, 2021
Yörük, ASLI Y. . "İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler." NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21, pp.696-723, 2021
Yörük, A. (2021) . "İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler." NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.9, no.21, pp.696-723.
@article{article, author={ASLI YÖRÜK SEVİNÇLİ}, title={İki Dilliliğin Çocukların Yönetici İşlev Becerileri Üzerindeki Etkisine Genel Bir Bakış: Tutarsız Sonuçlar ve Moderatör Faktörler}, journal={NESNE PSIKOLOJI DERGISI}, year=2021, pages={696-723} }