C. AYDOĞDU, "Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42, pp.48-59, 2012
AYDOĞDU, C. 2012. Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42 , 48-59.
AYDOĞDU, C., (2012). Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42, 48-59.
AYDOĞDU, CEMİL. "Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42, 48-59, 2012
AYDOĞDU, CEMİL. "Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42, pp.48-59, 2012
AYDOĞDU, C. (2012) . "Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.42, pp.48-59.
@article{article, author={CEMİL AYDOĞDU}, title={Elektroliz ve Pil Konularının öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi}, journal={Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education}, year=2012, pages={48-59} }