C. GÜNDEĞER And N. DOĞAN, "Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2, pp.161-177, 2018
GÜNDEĞER, C. And DOĞAN, N. 2018. Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2 , 161-177.
GÜNDEĞER, C., & DOĞAN, N., (2018). Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2, 161-177.
GÜNDEĞER, CEYLAN, And NURİ DOĞAN. "Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2, 161-177, 2018
GÜNDEĞER, CEYLAN And DOĞAN, NURİ. "Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2, pp.161-177, 2018
GÜNDEĞER, C. And DOĞAN, N. (2018) . "Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.9, no.2, pp.161-177.
@article{article, author={CEYLAN GÜNDEĞER And author={NURİ DOĞAN}, title={Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması}, journal={Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi}, year=2018, pages={161-177} }