Citation Formats
FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Ürersoy And Ö. Baş, "FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.131-147, 2021

Ürersoy, Ö. And Baş, Ö. 2021. FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2 , 131-147.

Ürersoy, Ö., & Baş, Ö., (2021). FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 131-147.

Ürersoy, Özlem, And ÖZLEM BAŞ. "FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ," Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 131-147, 2021

Ürersoy, Özlem And Baş, ÖZLEM. "FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.131-147, 2021

Ürersoy, Ö. And Baş, Ö. (2021) . "FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ." Ahi Bilge Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.131-147.

@article{article, author={Özlem Ürersoy And author={ÖZLEM BAŞ}, title={FARKLILAŞTIRILMIŞ METİNLERİN KULLANIMIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN ARTIRILMASI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ}, journal={Ahi Bilge Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={131-147} }