A. ÜLKER ERDEM Et Al. , "Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme," HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.409-424, 2017
ÜLKER ERDEM, A. Et Al. 2017. Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme. HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1 , 409-424.
ÜLKER ERDEM, A., AYDOS, E. H., & GÖNEN, M. S., (2017). Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme. HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1, 409-424.
ÜLKER ERDEM, AYÇA, EMİNE HANDE AYDOS, And MÜBECCEL SARA GÖNEN. "Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme," HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1, 409-424, 2017
ÜLKER ERDEM, AYÇA Et Al. "Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme." HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.409-424, 2017
ÜLKER ERDEM, A. AYDOS, E. H. And GÖNEN, M. S. (2017) . "Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme." HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.409-424.
@article{article, author={AYÇA ÜLKER Et Al. }, title={Okul öncesi eğitim ortamlarında yaratıcı drama kullanımı: Öğretmenler ve öğretmen adayları perspektifinden bir inceleme}, journal={HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2017, pages={409-424} }