S. ÇELİK, "Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138, pp.169-183, 2010
ÇELİK, S. 2010. Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138 , 169-183.
ÇELİK, S., (2010). Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138, 169-183.
ÇELİK, SERKAN. "Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138, 169-183, 2010
ÇELİK, SERKAN. "Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138, pp.169-183, 2010
ÇELİK, S. (2010) . "Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.35, no.138, pp.169-183.
@article{article, author={SERKAN ÇELİK}, title={Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcüksel yeterlikleri üzerindeki etkisi.}, journal={EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE}, year=2010, pages={169-183} }