F. M. BİNARK, "Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”," In Asya’da Popüler Kültür ve Medya , Ankara: UMAG, 2020, pp.189-226.
BİNARK, F. M. Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”. 2020. In Asya’da Popüler Kültür ve Medya , UMAG, Ankara, 189-226.
BİNARK, F. M., (2020). Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”. Asya’da Popüler Kültür ve Medya (pp.189-226), Ankara: UMAG.
BİNARK, FERRUH. "Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”." In Asya’da Popüler Kültür ve Medya , 189-226. Ankara: UMAG, 2020
BİNARK, FERRUH M. . "Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”." Asya’da Popüler Kültür ve Medya , UMAG, 2020, pp.189-226.
BİNARK, F. M. (2020) "Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”", Asya’da Popüler Kültür ve Medya . Ankara: UMAG.
@bookchapter{bookchapter, author ={FERRUH MUTLU BİNARK}, chaptertitle={Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”}, booktitle={ Asya’da Popüler Kültür ve Medya}, publisher={UMAG}, city={Ankara},year={2020} }