L. ÖZER, "Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme," H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1, pp.155-179, 2004
ÖZER, L. 2004. Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme. H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1 , 155-179.
ÖZER, L., (2004). Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme. H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1, 155-179.
ÖZER, LEYLA. "Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme," H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1, 155-179, 2004
ÖZER, LEYLA. "Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme." H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1, pp.155-179, 2004
ÖZER, L. (2004) . "Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme." H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi , vol.22, no.1, pp.155-179.
@article{article, author={LEYLA ÖZER}, title={Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme}, journal={H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2004, pages={155-179} }