Ö. Baş And N. Kardaş, "İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1, pp.230-243, 2014
Baş, Ö. And Kardaş, N. 2014. İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1 , 230-243.
Baş, Ö., & Kardaş, N., (2014). İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1, 230-243.
Baş, ÖZLEM, And NERGİZ KARDAŞ İŞLER. "İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1, 230-243, 2014
Baş, ÖZLEM And Kardaş, NERGİZ K. . "İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1, pp.230-243, 2014
Baş, Ö. And Kardaş, N. (2014) . "İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.1, pp.230-243.
@article{article, author={ÖZLEM BAŞ And author={NERGİZ KARDAŞ İŞLER}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Becerisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={230-243} }