S. KOÇ Et Al. , "Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması," X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, pp.313, 2012
KOÇ, S. Et Al. 2012. Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Niğde, Turkey), 313.
KOÇ, S., KINGIR, S., & GÜNEL, M., (2012). Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması . X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.313). Niğde, Turkey
KOÇ, SELMA, SEVGİ KINGIR, And MURAT GÜNEL. "Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması," X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 2012
KOÇ, SELMA Et Al. "Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması." X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, pp.313, 2012
KOÇ, S. KINGIR, S. And GÜNEL, M. (2012) . "Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması." X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, p.313.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELMA KOÇ Et Al. }, title={Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması}, congress name={X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2012}, pages={313} }