Ö. Sari Ay And S. YILMAZ, "Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi," Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.609-620, 2015
Sari Ay, Ö. And YILMAZ, S. 2015. Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi. Elementary Education Online , vol.14, no.2 , 609-620.
Sari Ay, Ö., & YILMAZ, S., (2015). Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi. Elementary Education Online , vol.14, no.2, 609-620.
Sari Ay, Özge, And SERKAN YILMAZ. "Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi," Elementary Education Online , vol.14, no.2, 609-620, 2015
Sari Ay, Özge S. And YILMAZ, SERKAN. "Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi." Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.609-620, 2015
Sari Ay, Ö. And YILMAZ, S. (2015) . "Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi." Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.609-620.
@article{article, author={Özge Sari Ay And author={SERKAN YILMAZ}, title={Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude Sanal Deneylere Dayalı Yapılan Öğretimin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi}, journal={Elementary Education Online}, year=2015, pages={609-620} }