İ. ZAMİR KHAN And H. KORKMAZ, "Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması," 2ndEducation Research and Teacher Education Congress , Aydın, Turkey, pp.243-252, 2018
ZAMİR KHAN, İ. And KORKMAZ, H. 2018. Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması. 2ndEducation Research and Teacher Education Congress , (Aydın, Turkey), 243-252.
ZAMİR KHAN, İ., & KORKMAZ, H., (2018). Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması . 2ndEducation Research and Teacher Education Congress (pp.243-252). Aydın, Turkey
ZAMİR KHAN, İLKNUR, And HÜNKAR KORKMAZ. "Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması," 2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Turkey, 2018
ZAMİR KHAN, İLKNUR Z. And KORKMAZ, HÜNKAR. "Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması." 2ndEducation Research and Teacher Education Congress , Aydın, Turkey, pp.243-252, 2018
ZAMİR KHAN, İ. And KORKMAZ, H. (2018) . "Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması." 2ndEducation Research and Teacher Education Congress , Aydın, Turkey, pp.243-252.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İLKNUR ZAMİR KHAN And author={HÜNKAR KORKMAZ}, title={Cambridge Uluslarası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Laboratuvar Uygulamaları Bakımından Karşılaştırılması}, congress name={2ndEducation Research and Teacher Education Congress}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2018}, pages={243-252} }