T. HAŞLAMAN Et Al. , "Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri," EJER Congress 2015 , Ankara, Turkey, pp.949-951, 2015
HAŞLAMAN, T. Et Al. 2015. Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri. EJER Congress 2015 , (Ankara, Turkey), 949-951.
HAŞLAMAN, T., DEMİRASLAN ÇEVİK, Y., & ÇELİK, S., (2015). Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri . EJER Congress 2015 (pp.949-951). Ankara, Turkey
HAŞLAMAN, TÜLİN, YASEMİN DEMİRASLAN ÇEVİK, And SERKAN ÇELİK. "Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri," EJER Congress 2015, Ankara, Turkey, 2015
HAŞLAMAN, TÜLİN Et Al. "Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri." EJER Congress 2015 , Ankara, Turkey, pp.949-951, 2015
HAŞLAMAN, T. DEMİRASLAN ÇEVİK, Y. And ÇELİK, S. (2015) . "Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri." EJER Congress 2015 , Ankara, Turkey, pp.949-951.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TÜLİN HAŞLAMAN Et Al. }, title={Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki geçişken bellek grup uyumu ve grup atmosferine ilişkin görüşleri}, congress name={EJER Congress 2015}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}, pages={949-951} }