M. A. GÜNDÜZ And L. ÖZER. Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık2022, pp.150
GÜNDÜZ, M. A. And ÖZER, L. 2022. Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler . Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.
GÜNDÜZ, M. A., & ÖZER, L., (2022). Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
GÜNDÜZ, MEHMET, And LEYLA ÖZER. Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
GÜNDÜZ, MEHMET A. And ÖZER, LEYLA. Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler . Nobel Akademik Yayıncılık, 2022.
GÜNDÜZ, M. A. And ÖZER, L. (2022) Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler . 1st edn. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@book{book, author={MEHMET AKİF GÜNDÜZ And author={LEYLA ÖZER}, title={Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, year={2022} }