S. TEMEL Et Al. , "Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi," II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2011
TEMEL, S. Et Al. 2011. Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi. II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Turkey).
TEMEL, S., DİNÇOL ÖZGÜR, S., & YILMAZ, A., (2011). Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi . II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey
TEMEL, SENAR, SİNEM DİNÇOL ÖZGÜR, And AYHAN YILMAZ. "Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi," II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey, 2011
TEMEL, SENAR Et Al. "Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi." II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2011
TEMEL, S. DİNÇOL ÖZGÜR, S. And YILMAZ, A. (2011) . "Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi." II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SENAR TEMEL Et Al. }, title={Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi}, congress name={II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2011}}