F. KAPTAN And H. KORKMAZ, "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2002
KAPTAN, F. And KORKMAZ, H. 2002. Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi. V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey).
KAPTAN, F., & KORKMAZ, H., (2002). Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi . V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey
KAPTAN, FİTNAT, And HÜNKAR KORKMAZ. "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2002
KAPTAN, FİTNAT And KORKMAZ, HÜNKAR. "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2002
KAPTAN, F. And KORKMAZ, H. (2002) . "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİTNAT KAPTAN And author={HÜNKAR KORKMAZ}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerine ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2002}}