F. KAPTAN And H. KORKMAZ, "Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22, pp.164-172, 2002
KAPTAN, F. And KORKMAZ, H. 2002. Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22 , 164-172.
KAPTAN, F., & KORKMAZ, H., (2002). Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22, 164-172.
KAPTAN, FİTNAT, And HÜNKAR KORKMAZ. "Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22, 164-172, 2002
KAPTAN, FİTNAT And KORKMAZ, HÜNKAR. "Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22, pp.164-172, 2002
KAPTAN, F. And KORKMAZ, H. (2002) . "Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.22, pp.164-172.
@article{article, author={FİTNAT KAPTAN And author={HÜNKAR KORKMAZ}, title={Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenmenin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi}, journal={Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education}, year=2002, pages={164-172} }