F. KURTCU, "Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme," Art-e Sanat Dergisi , vol.11, pp.14-30, 2018
KURTCU, F. 2018. Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme. Art-e Sanat Dergisi , vol.11 , 14-30.
KURTCU, F., (2018). Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme. Art-e Sanat Dergisi , vol.11, 14-30.
KURTCU, FATİH. "Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme," Art-e Sanat Dergisi , vol.11, 14-30, 2018
KURTCU, FATİH. "Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme." Art-e Sanat Dergisi , vol.11, pp.14-30, 2018
KURTCU, F. (2018) . "Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme." Art-e Sanat Dergisi , vol.11, pp.14-30.
@article{article, author={FATİH KURTCU}, title={Marka Değerine Etkileri Açısından Reklamlardaki İmgeler ve Göstergebilimsel Açıdan Değerlendirme}, journal={Art-e Sanat Dergisi}, year=2018, pages={14-30} }