M. A. Kurtuluş And S. Yılmaz, "Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.649-669, 2023
Kurtuluş, M. A. And Yılmaz, S. 2023. Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3 , 649-669.
Kurtuluş, M. A., & Yılmaz, S., (2023). Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, 649-669.
Kurtuluş, Muhammed, And SERKAN YILMAZ. "Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, 649-669, 2023
Kurtuluş, Muhammed A. And Yılmaz, SERKAN. "Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.649-669, 2023
Kurtuluş, M. A. And Yılmaz, S. (2023) . "Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.649-669.
@article{article, author={Muhammed Akif Kurtuluş And author={SERKAN YILMAZ}, title={Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2023, pages={649-669} }