T. ÇALIK Et Al. , "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4, pp.555-576, 2009
ÇALIK, T. Et Al. 2009. İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi. KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4 , 555-576.
ÇALIK, T., ÖZBAY, Y., ÖZER, A., KURT, T., & KANDEMİR, M., (2009). İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi. KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4, 555-576.
ÇALIK, TEMEL Et Al. "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4, 555-576, 2009
ÇALIK, TEMEL Et Al. "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4, pp.555-576, 2009
ÇALIK, T. Et Al. (2009) . "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.15, no.4, pp.555-576.
@article{article, author={TEMEL ÇALIK Et Al. }, title={İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okulİklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar Ve CinsiyetDeğişkenlerine Göre İncelenmesi}, journal={KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE}, year=2009, pages={555-576} }