T. BAŞAR Et Al. , "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2, 2016
BAŞAR, T. Et Al. 2016. Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2 .
BAŞAR, T., AŞKIN, İ., & GELBAL, S., (2016). Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2.
BAŞAR, TARIK, İLKAY AŞKIN, And SELAHATTİN GELBAL. "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2, 2016
BAŞAR, TARIK Et Al. "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2, 2016
BAŞAR, T. AŞKIN, İ. And GELBAL, S. (2016) . "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.7, no.2.
@article{article, author={TARIK BAŞAR Et Al. }, title={Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması}, journal={Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi}, year=2016}