M. S. KÜÇÜKÖZYİĞİT And S. ÖZDEMİR, "Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği," ELMIS 2016 , 2016
KÜÇÜKÖZYİĞİT, M. S. And ÖZDEMİR, S. 2016. Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği. ELMIS 2016 .
KÜÇÜKÖZYİĞİT, M. S., & ÖZDEMİR, S., (2016). Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği . ELMIS 2016
KÜÇÜKÖZYİĞİT, MEHMET, And SELDA ÖZDEMİR. "Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği," ELMIS 2016, 2016
KÜÇÜKÖZYİĞİT, MEHMET S. And ÖZDEMİR, SELDA. "Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği." ELMIS 2016 , 2016
KÜÇÜKÖZYİĞİT, M. S. And ÖZDEMİR, S. (2016) . "Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği." ELMIS 2016 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SALİH KÜÇÜKÖZYİĞİT And author={SELDA ÖZDEMİR}, title={Görme Engelli Öğrencilerde Matematikte Çarpma İşlem Akıcılığını Arttırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği}, congress name={ELMIS 2016}, city={}, country={}, year={2016}}