M. S. KÖKSAL Et Al. , "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi," XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Turkey, 2005
KÖKSAL, M. S. Et Al. 2005. Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Turkey).
KÖKSAL, M. S., ARZU İRFAN, P., ÖZDEMİR, M., & ÖZSOY, T., (2005). Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi . XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey
KÖKSAL, MUSTAFA Et Al. "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi," XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 2005
KÖKSAL, MUSTAFA S. Et Al. "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi." XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Turkey, 2005
KÖKSAL, M. S. Et Al. (2005) . "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi." XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA SERDAR KÖKSAL Et Al. }, title={Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi}, congress name={XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2005}}