S. Aras, "Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.221-240, 2019
Aras, S. 2019. Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2 , 221-240.
Aras, S., (2019). Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2, 221-240.
Aras, SELDA. "Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2, 221-240, 2019
Aras, SELDA. "Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.221-240, 2019
Aras, S. (2019) . "Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.221-240.
@article{article, author={SELDA ARAS}, title={Improving early childhood teachers’ formative assessment practices: Transformative role of collaborative action research}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2019, pages={221-240} }