B. GÜLTEKİN And İ. YILDIRIM, "MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2, pp.564-592, 2022
GÜLTEKİN, B. And YILDIRIM, İ. 2022. MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2 , 564-592.
GÜLTEKİN, B., & YILDIRIM, İ., (2022). MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2, 564-592.
GÜLTEKİN, BEYZA, And İLAYDA YILDIRIM. "MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2, 564-592, 2022
GÜLTEKİN, BEYZA Ö. And YILDIRIM, İLAYDA. "MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2, pp.564-592, 2022
GÜLTEKİN, B. And YILDIRIM, İ. (2022) . "MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.2, pp.564-592.
@article{article, author={BEYZA ÖZYİĞİT GÜLTEKİN And author={İLAYDA YILDIRIM}, title={MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN MARKA BAĞIMLILIĞI, MARKA BENZERLİĞİ VE ALGILANAN KALİTE ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={564-592} }