B. SEZER, "KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2, pp.73-88, 2015
SEZER, B. 2015. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2 , 73-88.
SEZER, B., (2015). KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2, 73-88.
SEZER, BARIŞ. "KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2, 73-88, 2015
SEZER, BARIŞ. "KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2, pp.73-88, 2015
SEZER, B. (2015) . "KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.5, no.2, pp.73-88.
@article{article, author={BARIŞ SEZER}, title={KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK PROBLEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2015, pages={73-88} }