Z. Bayram, "Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2, pp.15-29, 2015
Bayram, Z. 2015. Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2 , 15-29.
Bayram, Z., (2015). Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2, 15-29.
Bayram, ZEKİ. "Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2, 15-29, 2015
Bayram, ZEKİ. "Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2, pp.15-29, 2015
Bayram, Z. (2015) . "Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.30, no.2, pp.15-29.
@article{article, author={ZEKİ BAYRAM}, title={Investigating difficulties that preservice science teachers encounter while designing guided inquiry activities Öğretmen adaylarının rehberli sorgulamaya dayalı fen etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların İncelenmesi}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2015, pages={15-29} }