Citation Formats
Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Sezgin Et Al. , "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi," Kültür ve İletişim , vol.21, pp.170-194, 2018

Sezgin, S. Et Al. 2018. Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi. Kültür ve İletişim , vol.21 , 170-194.

Sezgin, S., Binark, F. M., Yalçın, H., & Bayraktutan, G., (2018). Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi. Kültür ve İletişim , vol.21, 170-194.

Sezgin, Serra Et Al. "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi," Kültür ve İletişim , vol.21, 170-194, 2018

Sezgin, Serra Et Al. "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi." Kültür ve İletişim , vol.21, pp.170-194, 2018

Sezgin, S. Et Al. (2018) . "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi." Kültür ve İletişim , vol.21, pp.170-194.

@article{article, author={Serra Sezgin Et Al. }, title={Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı:Bir TUBsTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki DeSerlendirmesi}, journal={Kültür ve İletişim}, year=2018, pages={170-194} }