S. Kara Et Al. , "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1253-1267, 2020
Kara, S. Et Al. 2020. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3 , 1253-1267.
Kara, S., Yılmaz, S., & Kıngır, S., (2020). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, 1253-1267.
Kara, Serpil, SERKAN YILMAZ, And SEVGİ KINGIR. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, 1253-1267, 2020
Kara, Serpil Et Al. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1253-1267, 2020
Kara, S. Yılmaz, S. And Kıngır, S. (2020) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.3, pp.1253-1267.
@article{article, author={Serpil Kara Et Al. }, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Kalite Düzeylerine Etkisi}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={1253-1267} }