N. Sönmez Genç And D. Ç. Ünal, "Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden," 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler" , Krakow, Poland, pp.1-2, 2024
Sönmez Genç, N. And Ünal, D. Ç. 2024. Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden. 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler" , (Krakow, Poland), 1-2.
Sönmez Genç, N., & Ünal, D. Ç., (2024). Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden . 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler" (pp.1-2). Krakow, Poland
Sönmez Genç, NURCİHAN, And DALIM ÇİĞDEM ÜNAL. "Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden," 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler", Krakow, Poland, 2024
Sönmez Genç, NURCİHAN S. And Ünal, DALIM Ç. . "Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden." 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler" , Krakow, Poland, pp.1-2, 2024
Sönmez Genç, N. And Ünal, D. Ç. (2024) . "Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden." 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler" , Krakow, Poland, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURCİHAN SÖNMEZ GENÇ And author={DALIM ÇİĞDEM ÜNAL}, title={Potenziale der prozessorientierten Schreibdidaktik: Eine qualitative Inhaltsanalyse der Wahrnehmung und Attribuierung von DaF-Lehramtsstudierenden}, congress name={8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi "21. Yüzyılda Eğitim, Bilim, Sanat ve Toplum: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Yetkinlikler"}, city={Krakow}, country={Poland}, year={2024}, pages={1-2} }