S. KARA And S. KINGIR, "Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)," 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu) , Antalya, Turkey, pp.313-315, 2019
KARA, S. And KINGIR, S. 2019. Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri). 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu) , (Antalya, Turkey), 313-315.
KARA, S., & KINGIR, S., (2019). Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri) . 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu) (pp.313-315). Antalya, Turkey
KARA, SERPİL, And SEVGİ KINGIR. "Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)," 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu), Antalya, Turkey, 2019
KARA, SERPİL And KINGIR, SEVGİ. "Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)." 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu) , Antalya, Turkey, pp.313-315, 2019
KARA, S. And KINGIR, S. (2019) . "Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)." 18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu) , Antalya, Turkey, pp.313-315.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERPİL KARA And author={SEVGİ KINGIR}, title={Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)}, congress name={18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={313-315} }