A. ELMALI ÖZSARAY And A. EREN, "Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1, pp.39-58, 2018
ELMALI ÖZSARAY, A. And EREN, A. 2018. Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1 , 39-58.
ELMALI ÖZSARAY, A., & EREN, A., (2018). Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1, 39-58.
ELMALI ÖZSARAY, ALEV, And ALTAY EREN. "Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1, 39-58, 2018
ELMALI ÖZSARAY, ALEV E. And EREN, ALTAY. "Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1, pp.39-58, 2018
ELMALI ÖZSARAY, A. And EREN, A. (2018) . "Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi , vol.8, no.1, pp.39-58.
@article{article, author={ALEV ELMALI ÖZSARAY And author={ALTAY EREN}, title={Achievement emotions, epistemic curiosity, and graded performance of undergraduate students in English preparatory classes}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi}, year=2018, pages={39-58} }