G. KAYA UYANIK Et Al. , "Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1, pp.139-150, 2019
KAYA UYANIK, G. Et Al. 2019. Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1 , 139-150.
KAYA UYANIK, G., GÜLER, N., TAŞDELEN TEKER, G., & DEMİR, S., (2019). Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1, 139-150.
KAYA UYANIK, GÜLDEN Et Al. "Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1, 139-150, 2019
KAYA UYANIK, GÜLDEN K. Et Al. "Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1, pp.139-150, 2019
KAYA UYANIK, G. Et Al. (2019) . "Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.1, pp.139-150.
@article{article, author={GÜLDEN KAYA UYANIK Et Al. }, title={Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={139-150} }