D. MUHSİN ÖZGÜR And D. ERSEL, "Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı," İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1, pp.1-13, 2014
MUHSİN ÖZGÜR, D. And ERSEL, D. 2014. Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı. İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1 , 1-13.
MUHSİN ÖZGÜR, D., & ERSEL, D., (2014). Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı. İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1, 1-13.
MUHSİN ÖZGÜR, DOLGUN, And DERYA ERSEL. "Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı," İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1, 1-13, 2014
MUHSİN ÖZGÜR, DOLGUN M. And ERSEL, DERYA. "Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı." İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1, pp.1-13, 2014
MUHSİN ÖZGÜR, D. And ERSEL, D. (2014) . "Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı." İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya , vol.7, no.1, pp.1-13.
@article{article, author={DOLGUN MUHSİN ÖZGÜR And author={DERYA ERSEL}, title={Doğrudan Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımı}, journal={İstatiistikçiler Dergisi: İstatistik & Aktüerya}, year=2014, pages={1-13} }