M. S. GÖNEN Et Al. , "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri," International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, pp.42-49, 2016
GÖNEN, M. S. Et Al. 2016. Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri. International Journal of Innovative Research in Education , vol.3 , 42-49.
GÖNEN, M. S., AYDOS, E. H., & ÜLKER ERDEM, A., (2016). Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri. International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, 42-49.
GÖNEN, MÜBECCEL, EMİNE HANDE AYDOS, And AYÇA ÜLKER. "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri," International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, 42-49, 2016
GÖNEN, MÜBECCEL S. Et Al. "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri." International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, pp.42-49, 2016
GÖNEN, M. S. AYDOS, E. H. And ÜLKER ERDEM, A. (2016) . "Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri." International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, pp.42-49.
@article{article, author={MÜBECCEL SARA GÖNEN Et Al. }, title={Experiences of candidate preschool teachers on art education and implementationsOkul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının sanat eğitimi ve uygulamalarına dair deneyimleri}, journal={International Journal of Innovative Research in Education}, year=2016, pages={42-49} }