N. SEZEN YÜKSEL And C. YANIK, "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43, pp.410-421, 2012
SEZEN YÜKSEL, N. And YANIK, C. 2012. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43 , 410-421.
SEZEN YÜKSEL, N., & YANIK, C., (2012). Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43, 410-421.
SEZEN YÜKSEL, NAZAN, And CANAN YANIK. "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43, 410-421, 2012
SEZEN YÜKSEL, NAZAN S. And YANIK, CANAN. "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43, pp.410-421, 2012
SEZEN YÜKSEL, N. And YANIK, C. (2012) . "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.43, pp.410-421.
@article{article, author={NAZAN SEZEN YÜKSEL And author={CANAN YANIK}, title={Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı}, journal={Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education}, year=2012, pages={410-421} }