G. BAYIN, "Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, pp.763-771, 2016
BAYIN, G. 2016. Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15 , 763-771.
BAYIN, G., (2016). Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, 763-771.
BAYIN, GAMZE. "Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, 763-771, 2016
BAYIN, GAMZE B. . "Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, pp.763-771, 2016
BAYIN, G. (2016) . "Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, pp.763-771.
@article{article, author={GAMZE BAYIN DONAR}, title={Sağlık Tüketicilerinin İmaj Algılarının Kurumsal Sıfatlar Aracılığı ile Belirlenmesi}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={763-771} }