L. ÖZER And P. BAŞGÖZE, "Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1, pp.29-54, 2014
ÖZER, L. And BAŞGÖZE, P. 2014. Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1 , 29-54.
ÖZER, L., & BAŞGÖZE, P., (2014). Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1, 29-54.
ÖZER, LEYLA, And PINAR BAŞGÖZE. "Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1, 29-54, 2014
ÖZER, LEYLA And BAŞGÖZE, PINAR. "Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1, pp.29-54, 2014
ÖZER, L. And BAŞGÖZE, P. (2014) . "Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , vol.32, no.1, pp.29-54.
@article{article, author={LEYLA ÖZER And author={PINAR BAŞGÖZE}, title={Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi}, year=2014, pages={29-54} }