M. KURUDAYIOĞLU And R. ZORPUZAN, "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4, pp.1010-1028, 2019
KURUDAYIOĞLU, M. And ZORPUZAN, R. 2019. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4 , 1010-1028.
KURUDAYIOĞLU, M., & ZORPUZAN, R., (2019). Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4, 1010-1028.
KURUDAYIOĞLU, MEHMET, And Remzi ZORPUZAN. "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4, 1010-1028, 2019
KURUDAYIOĞLU, MEHMET And ZORPUZAN, Remzi. "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4, pp.1010-1028, 2019
KURUDAYIOĞLU, M. And ZORPUZAN, R. (2019) . "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.4, pp.1010-1028.
@article{article, author={MEHMET KURUDAYIOĞLU And author={Remzi ZORPUZAN}, title={Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlamsal Haritalama Tekniğinin Kelime Öğretimi Üzerine Etkisi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={1010-1028} }