Ş. KAZANCI And P. BAŞGÖZE, "Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri," A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2, pp.435-456, 2015
KAZANCI, Ş. And BAŞGÖZE, P. 2015. Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri. A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2 , 435-456.
KAZANCI, Ş., & BAŞGÖZE, P., (2015). Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri. A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2, 435-456.
KAZANCI, ŞERİFE, And PINAR BAŞGÖZE. "Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri," A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2, 435-456, 2015
KAZANCI, ŞERİFE And BAŞGÖZE, PINAR. "Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri." A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2, pp.435-456, 2015
KAZANCI, Ş. And BAŞGÖZE, P. (2015) . "Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri." A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi , vol.70, no.2, pp.435-456.
@article{article, author={ŞERİFE KAZANCI And author={PINAR BAŞGÖZE}, title={Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri}, journal={A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi}, year=2015, pages={435-456} }