S. Kalem And S. FER, "Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students," Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2, pp.433-461, 2003
Kalem, S. And FER, S. 2003. Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students. Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2 , 433-461.
Kalem, S., & FER, S., (2003). Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students. Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2, 433-461.
Kalem, S, And SEVAL FER. "Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students," Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2, 433-461, 2003
Kalem, S And FER, SEVAL. "Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students." Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2, pp.433-461, 2003
Kalem, S. And FER, S. (2003) . "Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students." Educational Sciences Theory & Practise , vol.3, no.2, pp.433-461.
@article{article, author={S Kalem And author={SEVAL FER}, title={Aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrenme öğretme ve iletişim sürecine etkisi The effects of active learning model on the learning teaching and communication process of students}, journal={Educational Sciences Theory & Practise}, year=2003, pages={433-461} }