G. KAYA UYANIK Et Al. , "Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2, pp.183-199, 2017
KAYA UYANIK, G. Et Al. 2017. Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2 , 183-199.
KAYA UYANIK, G., GÜLER, N., TAŞDELEN TEKER, G., & DEMİR, S., (2017). Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2, 183-199.
KAYA UYANIK, GÜLDEN Et Al. "Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2, 183-199, 2017
KAYA UYANIK, GÜLDEN K. Et Al. "Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2, pp.183-199, 2017
KAYA UYANIK, G. Et Al. (2017) . "Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.8, no.2, pp.183-199.
@article{article, author={GÜLDEN KAYA UYANIK Et Al. }, title={Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi}, journal={Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi}, year=2017, pages={183-199} }