B. GÜLTEKİN And L. ÖZER, "Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi," Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.88-116, 2005
GÜLTEKİN, B. And ÖZER, L. 2005. Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi. Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 88-116.
GÜLTEKİN, B., & ÖZER, L., (2005). Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi. Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 88-116.
GÜLTEKİN, BEYZA, And LEYLA ÖZER. "Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi," Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 88-116, 2005
GÜLTEKİN, BEYZA And ÖZER, LEYLA. "Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi." Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.88-116, 2005
GÜLTEKİN, B. And ÖZER, L. (2005) . "Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi." Sosyoloji Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.88-116.
@article{article, author={BEYZA GÜLTEKİN And author={LEYLA ÖZER}, title={Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi}, journal={Sosyoloji Araştırmaları Dergisi}, year=2005, pages={88-116} }