H. KORKMAZ And A. G. Kocayusuf, "Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46, pp.154-175, 2018
KORKMAZ, H. And Kocayusuf, A. G. 2018. Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46 , 154-175.
KORKMAZ, H., & Kocayusuf, A. G., (2018). Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46, 154-175.
KORKMAZ, HÜNKAR, And Ayşe Gül Kocayusuf. "Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46, 154-175, 2018
KORKMAZ, HÜNKAR And Kocayusuf, Ayşe G. . "Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46, pp.154-175, 2018
KORKMAZ, H. And Kocayusuf, A. G. (2018) . "Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.46, pp.154-175.
@article{article, author={HÜNKAR KORKMAZ And author={Ayşe Gül Kocayusuf}, title={Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={154-175} }