A. ALBAYRAK SARI, "Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi," Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.511-521, 2015
ALBAYRAK SARI, A. 2015. Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi. Elementary Education Online , vol.14, no.2 , 511-521.
ALBAYRAK SARI, A., (2015). Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi. Elementary Education Online , vol.14, no.2, 511-521.
ALBAYRAK SARI, AYLİN. "Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi," Elementary Education Online , vol.14, no.2, 511-521, 2015
ALBAYRAK SARI, AYLİN A. . "Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi." Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.511-521, 2015
ALBAYRAK SARI, A. (2015) . "Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi." Elementary Education Online , vol.14, no.2, pp.511-521.
@article{article, author={AYLİN ALBAYRAK SARI}, title={Using structural equation modeling to investigate students’ reading comprehension skills Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2015, pages={511-521} }