Y. SOYSAL. YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF. İstanbul: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI2019, pp.112
SOYSAL, Y. 2019. YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF . İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, İstanbul.
SOYSAL, Y., (2019). YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF . YILMAZ SOYSAL (Ed.). İstanbul: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI.
SOYSAL, YILMAZ. YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF . İstanbul: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, 2019
SOYSAL, YILMAZ. YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF . İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, 2019.
SOYSAL, Y. (2019) YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF . 1st edn. İstanbul: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI.
@book{book, author={YILMAZ SOYSAL}, title={YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRETİMİN İLKELERİ ÜZERİNE PEDAGOJİ TEMELLİ BİR SÖYLEM ANALİZİ: VYGOTSKYCİ PERSPEKTİF}, publisher={İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI}, year={2019} }