Atıf Formatları
Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Ç. ÜNAL, "Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi," Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.293-328, 2017

ÜNAL, D. Ç. 2017. Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26 , 293-328.

ÜNAL, D. Ç. , (2017). Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26, 293-328.

ÜNAL, DALIM. "Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi," Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26, 293-328, 2017

ÜNAL, DALIM Ç. . "Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi." Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.293-328, 2017

ÜNAL, D. Ç. (2017) . "Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi." Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.293-328.

@article{article, author={DALIM ÇİĞDEM ÜNAL}, title={Anadili Almanca Olan Erasmus Öğrencilerinin Türkçe Öğrenmeye Yönelik Deneyimlerinin ve Yaklaşımlarının İncelenmesi}, journal={Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={293-328} }