S. ÇELİK And M. ELKATMIŞ, "Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi," EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2, pp.1079-0, 2013
ÇELİK, S. And ELKATMIŞ, M. 2013. Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi. EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2 , 1079-0.
ÇELİK, S., & ELKATMIŞ, M., (2013). Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi. EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2, 1079-0.
ÇELİK, SERKAN, And Metin ELKATMIŞ. "Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi," EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2, 1079-0, 2013
ÇELİK, SERKAN And ELKATMIŞ, Metin. "Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi." EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2, pp.1079-0, 2013
ÇELİK, S. And ELKATMIŞ, M. (2013) . "Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi." EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE , vol.13, no.2, pp.1079-0.
@article{article, author={SERKAN ÇELİK And author={Metin ELKATMIŞ}, title={Derlem destekli Türkçe dil etkinliklerinin üniversite öğrencilerinin noktalama işaretleri kullanım yeterliklerinin geliştirilmesi üzerindeki etkisi}, journal={EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE}, year=2013, pages={1079-0} }